Бібліотека TFT LCD

Документація

TFT


Бібліотека TFT включена в Arduino IDE 1.0.5 та пізніші версії. Ця бібліотека дозволяє платі Arduino взаємодіяти з екраном Arduino TFT LCD. Вона спрощує процес малювання фігур, ліній, зображень та тексту на екрані.

Бібліотека Arduino TFT розширює бібліотеки Adafruit GFX та Adafruit ST7735, на яких вона базується. Бібліотека GFX відповідає за графічні процеси, тоді як бібліотека ST7735 є спеціальною для Arduino TFT. Специфічні доповнення Arduino були розроблені таким чином, щоб вони працювали аналогічно до Processing API.

На екрані розміщений слот для SD-карт, який може бути використаний для зв’язку через бібліотеку SD.

Бібліотека TFT спирається на бібліотеку SPI для зв’язку з екраном та SD-картою і має бути включена у всі скетчі.

Використання бібліотеки
Екран може сконфігурований для використання двома способами. Один — це використовувати інтерфейс апаратного забезпечення Arduino. Інший — оголосити піни вручну. Нема різниці у функціональності екрану у цих двох методів, але використання апаратного забезпечення SPI помітно швидше.

Якщо Ви плануєте використовувати SD-карту на TFT-модулі, слід використовувати апаратне забезпечення SPI. Всі приклади у бібліотеці написані для використання апратного забезпечення SPI.

При використанні апаратного забезпечення SPI з Uno Вам знадобиться оголосити CS, DC та RESET, а MOSI (пін 11) та SCLK (пін 13) вже визначені.

#define CS   10
#define DC   9
#define RESET  8 

TFT myScreen = TFT(CS, DC, RESET);

Щоб використати апаратне забезпечення SPI з Leonardo, оголосіть піни наступним чином:

#define CS   7
#define DC   0
#define RESET  1

TFT myScreen = TFT(CS, DC, RESET);

Коли не використовуєте апаратне забезпечення SPI, Ви можете використати будь-які доступні піни, але слід оголосити піни MOSI та SCLK на додаток до CD, DC та RESET.

#define SCLK 4
#define MOSI 5
#define CS   6
#define DC   7
#define RESET 8 

TFT myScreen = TFT(CS, DC, MOSI, SCLK, RESET);

Використання Arduino Esplora та бібліотеки TFT
Оскільки Arduino Esplora має гніздо, призначене для TFT, а піни для використання екрану фіксовані, єдиний об’єкт Esplora створюється лише коли скетчі призначені для цієї плати. Ви можете посилатися на екран, прикріплений до Esplora через EsploraTFT.

Подібність до Processing
Processing є середовищим розробки з відкритим вихідним кодом, яке використовується дизайнерами, художниками та студентами. Головним виходом Processing є графічне вікно на комп’ютері чи браузері. В бібліотеці Arduino TFT графічні примітиви та вивід тексту на екран такі, як і в Processing, що робить перехід між цими двома середовищами плавним.

Функції

Приклади
Є дві групи прикладів для TFT. Є приклади спеціально для Arduino Esplora та приклади, розроблені для плат та Uno та Leonardo. Має бути легко переміщувати приклади з одного пристрою на інший, коли у Вас під рукою бібліотека та її функціональність.

ARDUINO
  • TFT Bitmap Logo: зчитує зображення з карти microSD та малює його у випадкових місцях;
  • TFT Color Picker: за допомогою трьох сенсорів змінює колір TFT-екрана;
  • TFT Display Text: зчитує значення сенсора та друкує його на екран;
  • TFT Etch a Sketch: Arduino-версія класичного чарівного екрана;
  • TFT Graph: переносить графік значень зі змінного резистора на TFT;
  • TFT Pong: реалізація касичної гри на Arduino.

ESPLORA
  • Esplora TFT Bitmap Logo: використовує Esplora як контролер, щоб грати у гоночну гру;
  • Esplora TFT Color Picker: використовуючи джойстик і слайдер, змінює колір TFT-екрана;
  • Esplora TFT Etch a Sketch: реалізація на Esplora класичного чарівного екрана;
  • Esplora TFT Graph: переносить графік значень з датчика світла на TFT;
  • Esplora TFT Horizon: малює штучні лінії горизонту на основі нахилу акселерометра;
  • Esplora TFT Pong: спрощена реалізація класичної гри;
  • Esplora TFT Temp: перевіряє температуру вбудованим датчиком та відображає її на екрані.

Додаткова інформація про TFT-екрани тут та тут.

Повернутись до головної

Коментарі 0

Тільки зареєстровані та авторизовані користувачі можуть залишати коментарі.