Функція loadImage()

Документація

TFT

loadImage()

Завантажує зображення з SD-карти у названий екземпляр PImage. Бібліотека TFT має можливість зчитувати файли .bmp з каталогу SD-карти та відображати їх на екрані. Зображення може бути меншим чи більшим за розширення екрану (160х128), але на Arduino нема способів для маніпуляції зображеннями. Зображення повинні бути потрібного розміру до того, як Ви розміщуєте їх на SD-карту. Можна завантажувати лише 24-бітні bmp-зображення.

Синтаксис
screen.loadImage(ім’я)

Параметри
ім’я: масив символів, ім’я зображення з SD-карти, яку Ви хочете зчитати

Повертає
завантажене зображення

Приклад
// цей приклад шукає файл під назвою "logo.bmp"
//  на SD-карті та виводить його на екран
#include <Esplora.h>
#include <SD.h>
#include <SPI.h>
#include <TFT.h>            // бібліотека Arduino TFT

#define SD_CS    8  // лінія вибору чіпа для SD-карти на Esplora

PImage logo;

void setup() {
  // ініціалізувати екран
  EsploraTFT.begin();
  // ініціалізувати SD-карту
  SD.begin(SD_CS);
  // зробити фон чорним
  EsploraTFT.background(0, 0, 0);

  // завантажити зображення у названий екземпляр PImage 
  logo = EsploraTFT.loadImage("arduino.bmp");

  // якщо ім’я файлу дійсне, світлодіод Esplora стане зеленим 
   if (logo.isValid()) {
       Esplora.writeGreen(255);
  }
  else{
  // якщо воно не дійсне, світлодіод стане червоним
    Esplora.writeRed(255);
  }

  // намалювати зображення на екрані, починаючи з верхнього лівого кутка
  EsploraTFT.image(logo, 0, 0);

}

void loop() {

}

Повернутись до головної

Коментарі 0

Тільки зареєстровані та авторизовані користувачі можуть залишати коментарі.