Функція circle()
TFT
circle()
Малює коло на екрані.
Коло малюється відносно його центру, це означає, що загальний діаметр завжди буде непарним числом.
Синтаксис
screen.circle(xPos, yPos, радіус)Параметри
xPos: int, розміщення центра кола на осі xyPos: int, розміщення центра кола на осі y
радіус: int, радіус кола
Повертає
int, ширину екрана у пікселяхПриклад
#include <SPI.h>
#include <TFT.h> // бібліотека Arduino TFT
#define cs 10
#define dc 9
#define rst 8
TFT screen = TFT(cs, dc, rst);
void setup() {
// ініціалізувати екран
screen.begin();
// зробити фон чорним
screen.background(0,0,0);
// встановити колір обведення білим
screen.stroke(255,255,255);
// встановити заливку сірою
screen.fill(127,127,127);
// намалювати коло у центрі екрана
screen.circle(screen.width()/2, screen.height()/2, 10);
}
void loop() {
}
Повернутись до головної
Коментарі 0