Функція Keyboard.write()

Документація

Keyboard.write()


Надсилає натискання клавіш підключеному комп’ютеру. Виконання функції схоже до натискання та відпускання клавіші на клавіатурі. Ви можете надсилати деякі символи ASCII або додаткові клавіші-модифікатори і спеціальні клавіші.

Лише символи ASCII, які є на клавіатурі, підтримуються. Наприклад, ASCII 8 (backspace) працюватиме, але ASCII 25 (заміна) — ні. При надсиланні великих літер Keyboard.write() надсилатиме команду Shift плюс бажаний символ, так само, як безпосередній друк на клавіатурі. При надсиланні числового типу функція надішле його як символ ASCII (наприклад, Keyboard.write(97) надішле 'a').

Повний список символів ASCII за посиланням.

Застереження: коли Ви використовуєте команду Keyboard.write(), Arduino бере контроль над клавіатурою. Переконайтеся, що Ви маєте контроль, перед використанням цієї команди. Кнопка для перемикання стану управління клавіатури є дієвою.

Синтаксис
Keyboard.write(символ)

Параметри
символ: char чи int для надсилання комп’ютеру. Може бути надісланим у будь-якому записі, прийнятному для char. Наприклад, всі варіанти нижче прийнятні та надсилають те ж значення, 65 або A в ASCII.
Keyboard.write(65);         // надсилає значення ASCII 65 або A 
Keyboard.write('A');            //  те ж саме, що і цитований символ
Keyboard.write(0x41);       // те ж саме у шістнадцятковій системі
Keyboard.write(0b01000001); // те ж саме у двійковій системі (дивний вибір, але працює)

Повертає
int: число надісланих байтів

Приклад
void setup() {
  // зробити пін 2 входом та ввімкнути підтягуючий резистор, 
 // буде стан high попри те, що він підключений до землі:
  pinMode(2, INPUT_PULLUP);
  Keyboard.begin();
}

void loop() {
  // якщо кнопка натиснута
  if(digitalRead(2)==LOW){
    // надіслати ASCII 'A', 
    Keyboard.write(65);
  }
}

Повернутись до головної

Коментарі 0

Тільки зареєстровані та авторизовані користувачі можуть залишати коментарі.