Функція Keyboard.println()

Документація

Keyboard.println()


Надсилає натискання клавіш підключеному комп’ютеру, супроводжується символом нового рядка та поверненням у лапках.
Keyboard.println() має бути викликана після ініціації Keyboard.begin().

Застереження: коли Ви використовуєте команду Keyboard.println(), Arduino бере контроль над клавіатурою. Переконайтеся, що Ви маєте контроль, перед використанням цієї команди. Кнопка для перемикання стану управління клавіатури є дієвою.

Синтаксис
Keyboard.println()
Keyboard.println(символ)
Keyboard.println(символи)

Параметри
символ: char або int для надсилання комп’ютеру як натискання клавіш, супроводжується символом нового рядка та поверненням у лапках.
символи: рядок для надсилання комп’ютеру як натискання клавіш, супроводжується символом нового рядка та поверненням у лапках.

Повертає
int: число надісланих байтів

Приклад
void setup() {
 // зробити пін 2 входом та ввімкнути підтягуючий резистор, 
  // буде стан high попри те, що він підключений до землі:
  pinMode(2, INPUT_PULLUP);
  Keyboard.begin();
}

void loop() {
  // якщо кнопка натиснута
  if(digitalRead(2)==LOW){
    // надіслати повідомлення
    Keyboard.println("Hello!");
  }
}

Повернутись до головної

Коментарі 0

Тільки зареєстровані та авторизовані користувачі можуть залишати коментарі.