Встановлення додаткових бібліотек Arduino

Увімкни і Запусти
Коли Вам стане зручно використовувати програмне забезпечення Arduino та вбудовані функції, Ви зможете захотіти розширити можливості Вашого Arduino додатковими бібліотеками.

Що таке бібліотеки?
Бібліотеки — це сукупність коду, що полегшує підключення до датчика, дисплея, модуля тощо. Наприклад, вбудована бібліотека LiquidCrystal спрощує взаємодію з символьними рідкокристалічними дисплеями. Існують тисячі додаткових бібліотек, доступних для завантаження в інтернеті. Вбудовані бібліотеки та деякі з цих додаткових бібліотек перелічені за посиланням. Щоб використовувати додаткові бібліотеки, Вам потрібно буде встановити їх.

Як встановити бібліотеку
Використовуючи менеджер бібліотек
Щоб встановити нову бібліотеку у Вашу Arduino IDE, Ви можете скористатися менеджером бібліотек (доспупний починаючи з версії IDE 1.6.2). Відкрийте інтегроване середовище розробки та виберіть меню Sketch, а потім Include Library > Manage Libraries.
LibraryManager_1
Після цього відкриється менеджер бібліотек, і Ви знайдете список бібліотек, які вже встановлені або готові до інсталяції. У цьому прикладі ми встановимо бібліотеку Bridge. Прокрутіть список, щоб знайти її, далі виберіть версію бібліотеки, яку Ви хочете встановити. Іноді доступна лише одна версія бібліотеки. Якщо меню вибору версій не відображається, не хвилюйтеся: це нормально.
LibraryManager_2
Врешті клацніть на Install та почекайте, поки IDE встановить нову бібліотеку. Завантаження може зайняти деякий час залежно від швидкості з'єднання. Після того, як воно закінчиться, тег Installed має з’явитися біля бібліотеки Bridge. Ви можете закрити менеджер бібліотек.
LibraryManager_3
Тепер нова бібліотека доступна у меню Include Library. Якщо Ви хочете додати власну бібліотеку, відкрийте нове питання на github.

Імпортування .zip бібліотеки
Бібліотеки часто розповсюджуються як ZIP-файл або папка. Назва папки — це назва бібліотеки. Всередині папки буде файл .cpp, файл .h та часто файл keywords.txt, папка з прикладами та інші файли, необхідні бібліотеці. Починаючи з версії 1.0.5, Ви можете встановлювати сторонні бібліотеки в IDE. Не розпаковуйте завантажену бібліотеку, залиште її так, як є.

В Arduino IDE виберіть Sketch > Include Library. У верхній частині списку, що випадає, виберіть опцію «Add .ZIP Library''.
ImportLibraryFromZIPFile
Вам буде запропоновано вибрати бібліотеку, яку Ви хочете додати. Перейдіть до розташування файлу .zip та відкрийте його.
SelectLibraryZip
Поверніться до меню Sketch > Import Library. Тепер Ви маєте побачити бібліотеку внизу спадного меню. Вона готова для використання у Вашому скетчі. ZIP-файл буде розгорнутий у папці libraries у Вашому директорії скетчів Arduino.

Примітка: бібліотека буде доступна для використання в скетчах, але приклади бібліотеки не відображатимуться у File > Examples, поки IDE не буде перезавантажене.

Ручна установка
Якщо Ви хочете додати бібліотеку вручну, Вам потрібно завантажити її як ZIP-файл, розархівувати його та помістити у відповідний директорій. ZIP-файл вміщує все, що Вам потрібно, в тому числі і приклади використання, якщо автор надав їх. Менеджер бібліотек призначений для автоматичного встановлення цього ZIP-файлу, як описано у попередньому розділі, але є випадки, коли Ви можете захотіти виконати процес встановлення вручну та помістити бібліотеку в папку зі скетчами самостійно.

Бібліотеки Arduino розташовуються у трьох різних місцях: всередині папки встановлення IDE, всередині основної папки та в папці бібліотек всередині каталогу скетчів. На апаратах Windows розміщення Вашого каталогу скетчів за замовчуванням таке: ..\\DOCUMENTS\Arduino. Цей шлях чітко показаний на панелі Preferences. Якщо Ви хочете побачити розташування катаголу скетчів за замовчуванням, відкрийте Preferences у меню File.
Sketchbook_Prefs
Перейдіть до папки, куди Ви завантажили ZIP-файл бібліотеки.
Lib_ZIP_1
Розархівуйте ZIP-файл з всією його структурою папок у тимчасову папку, а потім виберіть основну папку, яка повинна мати назву бібліотеки.
Lib_ZIP_2
Скопіюйте її у папку libraries у Вашому каталозі скетчів.
Lib_ZIP_3
Запустіть Arduino Software (IDE), перейдіть до Sketch та виберіть Include Library. Перевірте, чи бібліотека, яку Ви щойно додали, доступна у списку після основних бібліотек.
Lib_ZIP_4
Будь ласка, зверніть увагу: спосіб, у який бібліотеки обираються під час компіляції, розроблений таким чином, щоб дозволяти оновлення бібліотек, присутніх в дистрибуції. Це означає, що розміщення бібліотеки у папці libraries у Вашому каталозі скетчів нехтує іншими версіями бібліотек.

Те ж саме відбувається і з бібліотеками, що знаходяться в інсталяції додаткових ядер. Також важливо відзначити, що версія бібліотеки, яку Ви поміщаєте у свій каталог скетчів може бути нижча, ніж та, що у папках дистрибуції або основних, проте вона буде такою ж, що й використовувалася під час компіляції. Коли Ви вибираєте конкретне ядро для Вашої плати, бібліотеки, присутні в папці ядра, використовуються замість тих же бібліотек, розміщених в папці дистрибуції IDE.

Останнє, але не найменш важливе, це те, як Arduino Software (IDE) оновлюється самостійно: всі файли у Programs/Arduino (або папці, куди Ви встановили IDE) видаляються, а нова папка з новим вмістом створюється.

Ось чому ми припускаємо, що Ваші бібліотеки правильно розміщені у Вашій папці зі скетчами, і тому вони не видаляються під час процесу оновлення програмного забезпечення Arduino (IDE).

Коментарі 0

Тільки зареєстровані та авторизовані користувачі можуть залишати коментарі.