Функція connect()

Документація

Клас Client

connect()

Підключає до визначеної IP-адреси та порту. Повернене значення визначає успіх або невдачу. Також підтримує запити DNS під час використання доменного імені.

Синтаксис
client.connect()
client.connect(ip, port)
client.connect(URL, port)

Параметри
ip: IP-адреса, до якої підключиться клієнт (масив з 4 байтів)
URL: доменне ім’я, до якого підключиться клієнт (рядок, наприклад:«arduino.cc»)
port: порт, до якого підключиться клієнт (int)

Повертає
Повертає ціле число (1, -1, -2, -3, -4), що вказує на стан підключення:
  • успіх 1;
  • час вийшов -1;
  • недійсний сервер -2;
  • усічено -3;
  • недійсна відповідь -4.

Приклад
#include <Ethernet.h>
#include <SPI.h>

byte mac[] = { 0xDE, 0xAD, 0xBE, 0xEF, 0xFE, 0xED };
byte ip[] = { 10, 0, 0, 177 };
byte server[] = { 64, 233, 187, 99 }; // Google

EthernetClient client;

void setup()
{
  Ethernet.begin(mac, ip);
  Serial.begin(9600);

  delay(1000);

  Serial.println("підключення...");

  if (client.connect(server, 80)) {
    Serial.println("підключено");
    client.println("GET /search?q=arduino HTTP/1.0");
    client.println();
  } else {
    Serial.println("підключення не вдалося");
  }
}

void loop()
{
  if (client.available()) {
    char c = client.read();
    Serial.print©;
  }

  if (!client.connected()) {
    Serial.println();
    Serial.println("відключення");
    client.stop();
    for(;;)
      ;
  }
}

Повернутись до головної

Коментарі 0

Тільки зареєстровані та авторизовані користувачі можуть залишати коментарі.