Функція available()
Клас Client
available()
Повертає число доступних для зчитування байтів (тобто кількість даних, які були записані до клієнта сервером, до якого він підключений).
available() переймається від допоміжного класу Stream.
Синтаксис
client.available()Параметри
немаПовертає
число доступних байтівПриклад
#include <SPI.h>
#include <WiFi.h>
char ssid[] = "myNetwork"; // SSID Вашої мережі (ім’я)
char pass[] = "myPassword"; // пароль Вашої мережі
int status = WL_IDLE_STATUS;
char servername[]="google.com"; // Google
WiFiClient client;
void setup() {
Serial.begin(9600);
Serial.println("Спроба підключитися до WPA-мережі...");
Serial.print("SSID: ");
Serial.println(ssid);
status = WiFi.begin(ssid, pass);
if ( status != WL_CONNECTED) {
Serial.println("Не вдалося отримати wifi-підключення");
// не робити нічого більше:
while(true);
}
else {
Serial.println("Підключено до wifi");
Serial.println("\nПочаток підключення...");
// якщо отримано підключення, повідомити про це через serial:
if (client.connect(servername, 80)) {
Serial.println("підключено");
// зробити HTTP-запит:
client.println("GET /search?q=arduino HTTP/1.0");
client.println();
}
}
}
void loop() {
// якщо є доступні вхідні байти з сервера, зчитати та надрукувати їх:
if (client.available()) {
char c = client.read();
Serial.print©;
}
// якщо сервер відключено, припинити роботу клієнта:
if (!client.connected()) {
Serial.println();
Serial.println("відключення.");
client.stop();
// не робити нічого більше:
for(;;)
;
}
}
Повернутись до головної
Коментарі 0