Область видимості змінної

Документація
Змінні у мові програмування C, які використовує Arduino, мають властивість під назвою «область видимості». Це відрізняється від ранніх версій мов програмування на кшталт BASIC, в яких усі змінні були глобальними.

Глобальна змінна — це та, яку може побачити кожна кожна функція у програмі. Локальні зміни видно лише функціям, всередині яких вони були оголошені. У середовищі Arduino будь-яка зміна оголошена поза функцією (setup(), loop() тощо) є глобальною змінною.

Коли програми починають ставати більшими і комплекснішими, локальні змінні — корисний спосіб переконатися, що лише одна функція має доступ до власних змінних. Це запобігає помилкам у програмуванні, коли одна функція одна функція ненавмисно модифікує змінні, які використовує інша функція.

Також це іноді зручно, щоб оголосити та ініціалізувати змінну всередині циклу for. Створюється змінна, до якої надається доступ лише всередині дужок циклу for.

Приклад

int gPWMval;  // будь-яка функція побачить цю змінну
void setup()
{
  // ...
}

void loop()
{
  int i;    // "i" видима лише всередині циклу
  float f;  // "f" видима лише всередині циклу

  // ...

  for (int j = 0; j <100; j++){
  // доступ до змінної j надається лише всередині дужок циклу for
  }

}


Повернутись до головної

Коментарі 0

Тільки зареєстровані та авторизовані користувачі можуть залишати коментарі.