#include

Документація

#include


#include використовується, щоб включити зовнішні бібліотеки у скетч. Це дає програмісту доступ до великої групи стандартних бібліотек C (груп готових функцій), а також бібліотек, написаних спеціально для Arduino.

Основна сторінка з посиланнями на бібліотеки AVR C тут (AVR є посиланням до чіпів Atmel, на яких базується Arduino).

Зауважте, що #include схожий на оператор #define, після нього нема крапки з комою. Якщо ж додати крапку з комою, компілятор видасть загадкове повідомлення про помилку.

Приклад

Цей приклад включає бібліотеку, яка використовується, щоб помістити дані у флеш-пам’ять програми, а не в оперативну пам’ять. Це заощаджує обсяг оперативної пам’яті і робить великі таблиці пошуку більш практичними.

#include <avr/pgmspace.h>

prog_uint16_t myConstants[] PROGMEM = {0, 21140, 702  , 9128,  0, 25764, 8456,
0,0,0,0,0,0,0,0,29810,8968,29762,29762,4500};


Повернутись до головної

Коментарі 0

Тільки зареєстровані та авторизовані користувачі можуть залишати коментарі.