float

Документація

float


Тип даних для чисел з рухомою комою, число, яке має десятковий розділювач. Числа з рухомою комою часто використовуються, щоб відображати аналогові та безперервні значення, адже вони мають більшу роздільну здатність, ніж цілі. Діапазон значень чисел з рухомою комою величезний — від 3.4028235E+38 до -3.4028235E+38. Вони зберігають 32 біти (4 байта) інформації.

Точність чисел типу float складає лише 6-7 десяткових знаків. Це загальна кількість цифер, а не кільсть цифер праворуч від десяткового розділювача. На відміну від інших платформ, де можна скористатися типом double, щоб досягти більшої точності (до 15 цифер), на Arduino double має той же розмір, що й float.

Числа з рухомою комою не точні і можуть давати дивні результати при порівнянні. Наприклад, 6.0/3.0 може не дорівнювати 2.0. В такому випадку слід перевірити, чи абсолютне значення різниці між числами менше за якесь маленьке число.

Математичні операції з числами з рухомою комою набагато повільніші за операції з цілими числами. Тому їх слід уникати, якщо, наприклад, цикл має працювати з високою швидкістю, а всередині нього використовується функція, для якої час є вирішальним. Іноді програмісти йдуть на деякі хитрощі, щоб перетворити числа з рухомою комою на цілі для пришвидшення обчислень.

Якщо Ви здійснюєте обчислення з даними типу float, слід додати десятковий розділювач, інакше вони оброблятимуться як int. Детальніше на сторінці константи з рухомою комою.

Приклади

float myfloat;
float sensorCalbrate = 1.117;


Синтаксис

float var = val;


var — ім’я змінної float

val — значення, яке присвоюється змінній

Приклад коду

int x;
int y;
float z;

x = 1;
y = x / 2;            // y тепер містить 0, ints не можуть зберігати дроби 
z = (float)x / 2.0;   // z тепер містить .5 (слід використовувати 2.0, а не 2)


Повернутись до головної

Коментарі 0

Тільки зареєстровані та авторизовані користувачі можуть залишати коментарі.