{} (фігурні дужки)

Документація

{}


Фігурні дужки (або просто дужки) є значною частиною мови програмування C. Вони використовуються в кількох різних конструкціях, наведених нижче, та іноді можуть бентежити початківців.

Відкривальна фігурна дужка “{“ завжди має супроводжуватися закривальною “}”. Коли ця умова виконується, дужки збалансовані. Arduino IDE (інтегроване середовище розробки) має зручну функцію для перевірки балансу фігурних дужок. Просто виберіть фігурну дужку або просто клацніть у поле введення після дужки, і її логічний супутник буде виділений.

Ця функція іноді працює неправильно, бо IDE часто знаходить дужку в тексті, що був закоментований.

Для програмістів-початківців та тих, що перейшли на C з мови BASIC, використання дужок часто буває бентежним чи складним. Врешті, ті ж фігурні дужки заміняють оператор RETURN у підпрограмі (функції), оператор ENDIF в умовному циклі, а оператор NEXT у циклі FOR.

Через те, що використання фігурних дужок настільки різноманітне, хорошою практикою програмування вважається друкувати закривальну дужку відразу після відкривальної, вставляючи конструкцію, яка вимагає фігурні дужки. Потім курсор повертається на місце між фігурними дужками, і можна вводити оператори. Таким чином, Ваші дужки, як і настрій, ніколи не будуть незбалансованими.

Незбалансовані дужки можуть призвести до загадкових і незрозумілих помилок компілятора, які буває важко відслідкувати у великій програмі. Через різноманітність їх використання, фігурні дужки також дуже важливі для синтаксису програми. Перенесення дужки на один або два рядки часто суттєво впливає на зміст програми.

Основні застосування фігурних дужок

Функції

void myfunction(datatype argument){
    statements(s)
  }


Цикли

while (boolean expression)
  {
     statement(s)
  }

  do
  {
     statement(s)
  } while (boolean expression);

  for (initialisation; termination condition; incrementing expr)
  {
     statement(s)
  }


Умовні оператори

if (boolean expression)
  {
     statement(s)
  }

  else if (boolean expression)
  {
     statement(s)
  } 
  else
  {
     statement(s)
  }


Повернутись до головної

Коментарі 0

Тільки зареєстровані та авторизовані користувачі можуть залишати коментарі.